کرج سالار

ساخت وبلاگ

داوود رجبی شامگاه پنج شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعتی پیش در محدوده پیچ غلام در جاده کرج - چالوس بین یک دستگاه سواری نیسان ، پراید و یک دستگاه ال 90 رخ داد.
وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز افزود: با تلاش ماموران پلیس راه این مسیر بازگشایی شد.
وی گفت : می طلبد رانندگان مقررات راهنمایی ورانندگی را رعایت کنند و از هرگونه شتاب زدگی اجتناب کنند.
رجبی افزود: در مسیر جاده کرج - چالوس سه پایگاه امدادی هلال احمر برای خدمات دهی به مسافران مستقر است.
وی از مردم خواست در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 هلال احمر تماس بگیرند.
استان البرز دارای یک هزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان، 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
جاده کرج - چالوس 160 کیلومتر مسافت دارد که نیمی از آن در استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است.ک/3

2098/ 6155

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 133 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:02

به گزارش ایرنا، زمان قانونی تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 8 صبح روز پنجشنبه آغاز شد و تا 8 صبح روز پنجشنبه ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
نامزدها و گروه های سیاسی برای ایجاد یک رقابت تنگاتنگ در عرصه انتخابات آماده کرده اند و نقطه بارز فعالیت های انتخاباتی در استان البرز تاکید برخی از داوطلبان رد صلاحیت شده بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و گرم تر شدن تنور انتخابات است.
بازار نظرسنجی ها در فضای مجازی در استان البرز کماکان داغ است و نامزدهای انتخابات نیز در مرحله جدیدی از تبلیغات برای راهیابی به مجلس دهم، مناظره با دیگر نامزدها و گروه ها و جریان های سیاسی را در دانشگاه های استان برنامه ریزی کرده اند.
چهره شهرستان های استان البرز در دومین روزازتبلیغات انتخابات بیش از دیروز شکل انتخاباتی به خود گرفته و محل های درنظر گرفته شده توسط شهرداری برای تبلیغات انتخاباتی مورد اقبال نامزدها قرار گرفته است.
با این وجودهنوزهم تخلفاتی ازسوی طرفداران نامزدهای انتخابات درنحوه برنامه ریزی تبلیغاتی دیده می شود که به طور قطع از چشم برگزارکنندگان و ناظران انتخابات دور نخواهد ماند.
نصب بنرهای بزرگ و بر خلاف قانون انتخابات در سطح شهر چهره ای نامناسب به فضای عمومی کرج داده است که تذکر مسئولان را به همراه داشته است.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت که نخستین روز تبلیغات انتخابات در کرج با تخلفات برخی ستادهای نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان همراه بود.
محمدتقی ایرانی تاکید کرد: روز 29 بهمن نخستین روز تبلیغات رسمی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که از همان ساعات ابتدایی پنجشنبه با تخلفاتی مواجه هستیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در جلسات متعدد و به ویژه در هم اندیشی که روز یکشنبه گذشته با نامزدهای استان داشتیم و تذکرات لازم برای رعایت قانون به این عزیزان و ستادهای آنان داده شد، اما در نخستین روز تبلیغات شاهد تخلفات گسترده ای هم از سوی برخی از ستادهای نامزدهای خبرگان و هم نامزدهای مجلس شورای اسلامی بودیم.
ایرانی افزود: بر اساس ماده 57 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده از هرگونه پلاکارد، پوستر، دیوار نویسی و کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی و امثال آن به استثنای عکس برای تراکت و زندگی نامه و جزوه و هم چنین سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان ممنوع است.
معاون استاندار البرز ادامه داد: در تبصره 2 ماده 57 آمده است که نصب و الصاق عکس و پوستر ممنوع می باشد و چاپ عکس صرفاً محدود به زندگی نامه، جزوه، بروشور و کارت حداکثر در قطع 10 × 15 و نصب بنر و پارچه در محل ستادهای اصلی نامزدها به تفکیک برادران و خواهران مجاز است.
فرماندار ویژه کرج افزود: تخلف از مفاد این تبصره توسط چاپخانه ها هم مستوجب 3 تا 30 روز محکومیت زندان است.
معاون استاندار البرز ادامه داد: از نامزدهای محترم تقاضا می کنم با رعایت قانون مجریان را در برگزاری انتخابات قانونمند کمک نمایند. به هر حال ما موظف هستیم با متخلفین برخورد کنیم و در مرحله اول عوامل اجرایی کمیته امحاء ستاد انتخابات کرج آثار تبلیغات غیر قانونی را محو و پاکسازی خواهد کرد و از این تخلفات عکس و فیلم و نمونه تخلفات ضبط و ثبت، به هیات نظارت و شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات در دادسرای کرج ارجاع خواهد شد.
ایرانی تاکید کرد: از مردم شریف حوزه انتخابیه کرج هم درخواست می کنم بر اساس اصل امر به معروف و نهی از منکر از کسانی که چهره شهر را نازیبا می کنند و با عدم رعایت قانون سبب اشاعه منکر می گردند و همین می شود که با بی توجهی ما ممکن است افرادی به مجلس راه پیدا کنند که بنای حضورشان در خانه ملت با بی قانونی و تخلف شکل گرفته است. وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یکی از شاخص های انتخاب اصلح را هم قانونمداری معرفی فرموده اند و مردم قطعاً در انتخاب اصلح به این مسائل توجه خواهند داشت.
استان البرز در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا 2 نماینده و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نماینده در مجلس دارد که 86 نامزد تائید صلاحیت شده برای آن به رقابت می پردازند.
رقابت انتخاباتی بین 6 نامزد تائید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری نیز برای کسب 2 کرسی استان البرز در این مجلس در جریان است. تبلیغات انتخابات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن و مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن آغاز شده و به ترتیب تا 5 اسفند و 6 اسفند ادامه دارد.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان البرز یک میلیون و 480 هزار و 131 نفر است.
1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 129 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:02

................................................................................................................................................................................................
خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک :
[email protected]
© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 124 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:02

به گزارش ایرنا، در آگهی اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ،نظرآباد و طالقان آمده است: در اجرای ماده 36 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن به دینوسیله اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه را به شرح زیر اعلام می دارد:
1.آقای اصغر آزاده رنجبر فرزند حسین مشهور به بهنام کد نامزد 1214
2.آقای پرویز انصاری راد فرزند محمدرضا مشهور به دکتر انصاری کد نامزد 1219
3. آقای محمود بهمنی فرزند احمد علی کد نامزد 1241
4. آقای محمود تک فلاح فرزند عقیل کد نامزد 1246
5. آقای حسین جوادان فرزند حشمت اله کدنامزد 1251
6. آقای علی حدادی فرزند ذوالفقار مشهور به عباس حدادی کد نامزد 1254
7. آقای علی اکبر خیجی فرزند رجبعلی کد نامزد 1256
8. آقای حجت رشیدی فرزند جانعلی کدنامزد 1257
9. آقای قاسم سرور فرزند ابراهیم کدنامزد 1262
10. آقای مهدی سیفی فرزند عبدالحسین کدنامزد 1264
11. آقای علی شاه حسینی فرزند عبداله کدنامزد 1265
12. آقای حسین شاهوردی فرزند محرمعلی کدنامزد 1267
13. آقای ایمانعلی مامانی فرزند علی کدنامزد 1289
14. آقای محمد علی محبی فرزند نایب علی کدنامزد 1292
15. آقای محمدرضا معدنی فرزند محمد حسین مشهور به ابوالفضل کد نامزد 1294
16. آقای مصطفی موسوی فرزند مجتبی مشهور به سید کد نامزد 1295
17. آقای سیدعبدالرضا میران فرزند سید اشرف مشهور به حجازی کد نامزد 1296
18. آقای رشید ناصرخیل فرزند امان الله کد نامزد 1297
19. آقای محمد نوروزی فرزند نظر علی کد نامزد 1415
20. آقای صمد ولیزاده خواجه شاهی فرزند قلی کدنامزد 1417
ضمناً اضافه می نماید تبلیغات انتخاباتی از روز 29/11/94 آغاز می شود و تا ساعت 24 روز 5/12/94 یعنی تا 24 ساعت قبل از شروع اخذرأی ادامه خواهد داشت.
1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:25

به گزارش ایرنا، در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا 66 نامزد رقابت های انتخاباتی خود را از امروز آغاز کرده اند و در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز 20 نامزد در عرصه رقابت ها حضور دارند.
فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی نیز با آغاز زمان قانون تبلیغات نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی شدت بیشتری گرفته و نامزدها از این فضا بیشترین بهره را برای معرفی برنامه هایشان می برند.
مقدمات برگزاری با شکوه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مدت ها پیش توسط وزارت کشور، هیات های اجرایی، هیات های نظارت و شورای نگهبان فراهم شده و ایران اسلامی در آستانه خلق حماسه ای دیگر از مشارکت در عرصه سیاسی از سوی مردم آگاه است.
مسئولان برگزاری انتخابات، ناظران، فعالان سیاسی، نامزدهای انتخابات و مردم همه حرکت بر مدار قانون را اصلی ترین عامل برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات می دانند و برگزارکنندگان نیز بارها بر این موضوع مهم تاکید کرده اند.
در اجرای ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 40 آئین نامه اجرایی آن، تبلیغات انتخاباتی کلیه نامزدهای تأیید صلاحیت شده از بامداد روز پنجشنبه مورخ 1394/11/29 آغاز خواهد شد و در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1394/12/06یعنی 24 ساعت قبل از ساعت شروع اخذ رأی پایان می یابد.
تبلیغات انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز که از 22 بهمن سال جاری آغاز شده، با جدیت ادامه دارد و با فرا رسیدن دهه اول فاطمیه و برپائی هیات های مذهبی و عزاداری شکل گسترده ای یافته است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای نخستین بار به طور همزمان در هفتم اسفند برگزار می شود.
استان البرز در در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا 2 نماینده و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
281 داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ثبت نام کردند که از این تعداد 86 نفر تائید صلاحیت شدند.
از 24 داوطلب ثبت نام شده برای انتخابات مجلس خبرگان در استان البرز نیز 6 نفر تائید صلاحیت شده اند که در حال رقابت برای 2 کرسی نمایندگی استان البرز در مجلس خبرگان هستند.
واجدین شرایط رای دادن در استان البرز از سوی رئیس ستاد انتخابات کشور یک میلیون و 480 هزار و 131 نفر اعلام شد.
1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:25

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین فهرست اعلامی از سوی ستاد انتخابات استان البرز، 86 نفر از داوطلبان تائید صلاحیت شده اند و به عنوان نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رقابت می پردازند.
استان البرز در دو حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا 2 نماینده و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
** قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
در فصل ششم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مربوط به تبلیغات انتخاباتی به بایدها و نبایدها تبلیغات انتخاباتی اشاره شده است.
بر اساس ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هشت روز قبل از روز اخذ رأی (مرحله اول و دوم) آغاز و تا بیست و چهار ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت.
در ماده 57 نیز استفاده از هر گونه پلاکارد، پوستر، دیوار نویسی و کاروان های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی و امثال آن به استثنای عکس برای تراکت و زندگی نامه و جزوه و همچنین سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان ممنوع است و متخلفین از این ماده به سه تا سی روز زندان محکوم می گردند.
در تبصره 1 ماده 57 نیز تاکید شده است که اعلام نظر شخصیت ها در تأیید نامزدها به شرطی مجاز است که بدون ذکر عنوان و مسئولیت آنها باشد و مدرک کتبی مربوط به امضای آنان تسلیم هیأت اجرائی انتخابات شده باشد.
تبصره 2 این ماده نیز اعلام می کند که نصب و الصاق عکس و پوستر ممنوع می باشد و چاپ عکس صرفاً محدود به زندگی نامه، جزوه، بروشور و کارت حداکثر در قطع 10 در 15 مجاز می باشد. نصب بنر و پارچه در محل ستادهای اصلی نامزدها به تفکیک برادران و خواهران مجاز است.
تخلف از مفاد این تبصره توسط چاپ خانه ها مستوجب مجازات مندرج در این ماده خواهد بود.
در ماده 58 نیز آمده است: هیچ کس حق ندارد آگهی تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی را که در محل های مجاز الصاق گردیده در زمان قانونی تبلیغات پاره و یا معدوم یا مخدوش نماید و عمل مرتکب جرم محسوب می شود.
در ماده 59 انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها برای نامزدهای نمایندگی مجلس از صدا و سیما و میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارت­خانه ها، ادارات، شرکت­های دولتی، مؤسسات وابسته به دولت، شهرداری ها، شرکت ها و سازمان های وابسته به آنها و نهادها و مؤسساتی که از بودجه عمومی (به هر مقدار) استفاده می کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع اعلام شده و مرتکب مجرم شناخته می شود.
در تبصره 1 این ماده نیز تاکید شده است: مؤسسات و نهادهایی که دارایی آنان از اموال عمومی است ، همانند بنیاد مستضعفان مشمول این ماده می باشند.
بر اساس تبصره 2 نشریات و مطبوعات متعلق به سازمان ها ، وزارتخانه ها ، ادارات ، نهادها و مؤسسات یاد شده در متن این ماده ، حق تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی را ولو به صورت درج آگهی ندارند.
بر اساس ماده 60 اعضای هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات حق تبلیغ له یا علیه هیچ یک از داوطلبان انتخاباتی را نخواهند داشت.
در ماده 61 نیز هرگونه الصاق و نصب اعلامیه ، عکس ، پوستر ، بنر و پارچه های تبلیغاتی به طور کلی ممنوع اعلام شده و مأمورین انتظامی در صورت مشاهده چنین مواردی باید نسبت به امحاء آنها اقدام نموده و متخلفین را جلب و به مقامات قضایی تحویل نمایند و استنکاف از این وظیفه جرم محسوب می شود.
بر اساس ماده 62 هرگونه آگهی و آثار تبلیغاتی باید قبل از شروع اخذ رأی از محل شعبه ثبت نام و اخذ رأی توسط اعضای شعب امحاء گردد.
در ماده 63 نیز تصریح شده که ستادهای تبلیغات انتخاباتی تنها در مراکز بخش ها، شهرها و شهرستان ها دایر می گردد در شهرهای بزرگ در هر منطقه شهرداری یک محل به عنوان ستاد انتخاباتی می تواند دایر گردد. در مواردی که یک منطقه ، چند عنوان از عناوین فوق الذکر را داشته باشد در حکم یک عنوان می باشد.
بر اساس تبصره 1 این ماده ستاد تبلیغات انتخابات، مرکزی است که فعالیت های تبلیغاتی نامزدها، مندرج در مواد فصل ششم این قانون در آن ساماندهی و انجام پذیرد.
و تبصره 2 نیز تاکید دارد که تشکیل ستاد تبلیغات انتخاباتی بدون اعلام نشانی محل ستاد و نام مسئول آن به فرمانداری یا بخشداری ممنوع است.
بر اساس ماده 64 قانون انتخابات مطبوعات و نشریات حق ندارند آگهی یا مطالبی علیه نامزدهای انتخاباتی درج کنند و یا برخلاف واقع مطلبی بنویسند که دال بر انصراف گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین باشد و در هر صورت نامزدها حق دارند پاسخ خود را ظرف هجده ساعت پس از انتشار نشریه مزبور بدهند و آن نشریه مکلف به چاپ فوری آن طبق قانون مطبوعات است.
در صورتی که آن نشریه منتشر نشود مسئول آن باید با هزینه خود پاسخ نامزد را به نشریه مشابه دیگری ارسال دارد و آن نشریه مکلف به درج آن در اولین چاپ خود خواهد بود . انتشار این گونه مطالب در غیر مطبوعات نیز ممنوع است و نامزد معترض حق دارد نظر خود را منتشر کند.
بر اساس ماده 65، داوطلبان نمایندگی و طرفداران آنان به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می توانند شایستگی های خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح نمایند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت نامزدهای انتخاباتی برای عموم ممنوع بوده و متخلفین طبق مقررات مجازات خواهند شد.
** مروری بر حقوق نامزدها در دوره تبلیغات انتخابات در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی
آغاز فعالیت تبلیغات نامزدها روز پنجشنبه مورخ 1394/11/29 است.
پایان زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1394/12/6 است.
ستادهای تبلیغات انتخاباتی تنها در مراکز بخش ها (اعم از اینکه مرکز بخش، شهر یا روستا باشد)، شهرها و شهرستانها، به تفکیک برادران و خواهران دایر می شود.
در شهرهای بزرگ، می توان در هر منطقه شهرداری یک محل به عنوان ستاد انتخاباتی دایر نمود.(موضوع مشمول نواحی شهرداری نمی شود.)
در مواردی که یک منطقه، چند عنوان از عناوین فوق الذکر را ( مثل مراکز شهرستانها که هم مرکز بخش و هم مرکز شهرستان می باشند) داشته باشد، در حکم یک عنوان می باشد.
ستاد تبلیغات انتخابات، مرکزی است که فعالیتهای تبلیغاتی نامزدها، در آن ساماندهی و انجام می شود. الصاق و یا ارائه آثار تبلیغاتی در مکانهایی که توسط شهرداری ها یا دهیاری ها تعیین شده است.
چاپ و استفاده از عکس صرفاً محدود به زندگی نامه، جزوه، بروشور، کارت و تراکت بوده و قطع آن حداکثر10*15 سانتی متر می باشد.
زندگی نامه و جزوه هر نوع مطلب مجاز تبلیغاتی است که به صورت دفتر یا کتاب منتشر شده اندازه صفحات آن نباید از 15در20 سانتی متر تجاوز نماید.
اعلام نظر شخصیت ها در تأیید نامزدها و یا استفاده از نظر ایشان در تبلیغات داوطلب به شرطی که بدون ذکر عنوان و مسئولیت آنها باشد و مدرک کتبی مربوط به امضای آنان تسلیم هیأت اجرایی شده باشد.
ایراد سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان.
اعلام و مطرح نمودن شایستگی های داوطلبان توسط هواداران در چارچوب قانون.
درج نظر اقشار، مجامع و گروه ها ی هر حوزه انتخابیه مبنی بر حمایت ایشان از کاندیدای معین، در صورتی که قبلاً بصورت کتبی به نامزد مربوطه اعلام شده باشد.
نصب تابلو در محل ستاد انتخاباتی نامزد به منظور مشخص کردن آن.
نصب بنر و پارچه در محل ستادهای تبلیغاتی نامزدها به تفکیک برداران و خواهران اشکال ندارد.
انجام تبلیغات به صورت مشترک توسط نامزدهای انتخاباتی.
نصب و استفاده از بلندگو، ویدئو پروژکتور و تلویزیونهای تبلیغاتی و .... صرفاً در داخل ستاد تبلیغاتی نامزد و محل سخنرانی وی.
ارسال پیامک با رعایت سایر ضوابط مربوطه.
مصونیت نامزد از هرگونه هتک حرمت و حیثیت نامزدهای انتخاباتی توسط عموم.

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:25

به گزارش ایرنا، از گروه صنعتی مپنا، کاخا کالادزه وزیر انرژی جمهوری گرجستان به همراه سفیر گرجستان در ایران از شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا(توگا) در شهرستان فردیس بازدید کرد تا از نزدیک با فعالیت های این شرکت آشنا شود.
در ابتدای این بازدید تاریخچه ای از شکل گیری گروه صنعتی مپنا و حوزه های متنوع فعالیت آن ارائه شد و سپس وزیر انرژی گرجستان و هیئت همراه از تاسیسات شرکت مهندسی و ساخت توربین گازی بازدید کردند.
محمدرضا روشنی مقدم مدیر عامل پخش تولید گروه صنعتی مپنا توضیحاتی در خصوص نحوه ساخت توربین های گازی و بخار مپنا ارائه کرد و فعالیتهای شاخص مپنا در حوزه های نیرو،نفت وگاز،حمل ونقل ریلی را برای هیات گرجستانی تشریح کرد.
مدیرعامل گروه مپنا از حضور وزیر انرژی گرجستان در کارخانجات گروه مپنا استقبال و آمادگی این گروه را برای حضور در پروژه های مختلف حوزه نیرو و انرژی و همکاری های متقابل با گرجستان اعلام کرد.
عباس علی آبادی با اشاره به سابقه دوستی دو کشور و تاریخ مشترک ایران و گرجستان خواهان گسترش همکاری ها شد.
کاخا کالادزه وزیر انرژی گرجستان نیز با تمجید از حجم و گستره فعالیت های مپنا خلاصه ای از وضعیت صنعت نیرو در گرجستان ارائه کرد و با اشاره به پروژه های متعددی که در این حوزه برنامه ریزی شده است از همکاری با مپنا در اشکال مختلف شراکتی استقبال کرد.
ماموکا باختازه مدیرکل راه آهن گرجستان و کنورکی پرتایا رییس آژانس ملی سرمایه گذاری گرجستان در این بازدید وزیر انرژی خود را همراهی می کردند.
شرکت مهندسی و ساخت توربین گازی وابسته به گروه صنعتی مپنا در شهرستان فردیس مستقر است.ک/3
7413

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 13:21

به گزارش ایرنا، خلیل ابراهیم آکچا عصر سه شنبه در بازدید از مرکز انستیتو محیط زیست اکو و دانشکده محیط زیست کشور واقع در کرج، در جمع دانشجویان این دو مرکز گفت: امروز موضوعات گریز ناپذیر تغییر اقلیم و تأثیرات بین بخشی آن را به عنوان بخشی از دستور کار آینده جهان مورد بحث قرار می دهیم.
وی اظهار داشت: اکو یک سازمان بین الدولی منطقه ای است که اعضای متنوعی از کشورهای حوزه قفقاز، آسیا مرکزی، و همچنین جنوب و غرب آسیا را با بیش از 8 میلیون کیلومتر مربع مساحت و بیش از 440 میلیون نفر جمعیت در بر می گیرد.
آکچا گفت: در طول دو دهۀ اخیر اکو به یک سازمان منطقه ای متکامل با وجهه رو به رشد بین المللی تبدیل شده است که همچون هر سازمان بین المللی دیگر، در معرض چالش های امروزی جامعه بین المللی نیز قرار دارد.
آکچا بیان داشت: از زمان توسعه سازمان اکو در سال 1992 (به 10 کشور) ذینفعان ملی و منطقه ای این سازمان در تدوین راهبردهای نتیجه محور، ایجاد چارچوب های همکاری نوین، و تدوین سازوکارهای سازمانی برای افزایش گفت وگو و همکاری در سطح منطقه ای مشارکت داشته اند.
وی ادامه داد: نقش اکو به عنوان جامعترین سازوکار بین الدولی در سطح منطقه توسط بازیگران (مهم) عرصه جهانی همچو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی آسیا و اقیانوسیه ملل متحد (UNESCAP)، برنامه محیط زیست ملل متحد (UNEP)، مجمع جنگلهای ملل متحد (UNFF)، صندوق توسعه بین المللی اوپک (OFID)، سازمان بین المللی انرژی تجدید پذیر (IRENA) و سایر سازمانهای چندجانبه یا وابسته به سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده است.
دبیرکل اکو با اشاره به اینکه چالش های محیط زیست جهانی تا کنون باعث ایجاد همکاری های منطقه ای در سطح منطقه اکو نیز شده، افزود: تغییر اقلیم به عنوان یکی از جدیدترین چالشهای جهانی زمان حاضر، نه تنها جنبه های مربوط به توسعه کشورهای و جوامع را تهدید میکند، بلکه حیات و بقای آنها را نیز در معرض تهدید جدی قرار داده است.
دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی اکو اظهار داشت: تغییرات اقلیمی بر موجودات زنده و جمعیت آنها، توزیع گونه ها، و ترکیب و کارکرد اکوسیستم ها تأثیر گذاشته است.
وی ادامه داد: خشکسالی، فرسایش زمین، کمبود آب، کاهش تولید محصولات کشاورزی و سایر بلایای طبیعی از جمله پدیده هایی هستند که به شدت تحت تأثیر تغییرات اقلیمی قرار داشته و منطقه ما را در معرض تهدید قرار داده اند.
وی گفت: همه این علائم، نشان دهنده نیاز به اقدام فوری و نیاز عاجل به اتخاذ دستور کاری جامع، پایدار و مستحکم برای منطقه ما هستند.
آکچا تصریح کرد: باید الگوی عملکرد ما در این زمینه ناظر به تمرکز بر هم افزایی تأثیرات و افزایش اقدامات منسجم برای شناسایی رویکردهای مناسب مشترک در قبال تغییرات اقلیمی و تجهیز منابع برای کاهش تأثیرات و سازگاری با پدیده تغییرات آب و هوایی باشد.
وی تاکید کرد: در سطح منطقه ای، باید چالشها و راهبردهای کشورهای عضو در زمینههای متنوع اقلیم ملی آنها مد نظر قرار گیرد.
وی گفت: من بر این باور هستم که اکو می تواند نقش مهمی را در پیشبرد همبستگی منطقه ای برای تاب آوری (پایداری) اقلیمی در دوران پس از توافق پاریس ایفا نماید.
آکچا اضافه کرد: سال های 2014 و 2015 سالهای مهمی در زمینه محیط زیستی دبیرخانه اکو بود، چرا که در این سالها توانستیم زمینه گفت وگو در سطح بالای سیاسی برای تدوین چارچوبی مناسب برای همکاریهای منطقه ای و جهانی محیط زیستی را فراهم آوریم.
وی افزود: در نشست مشورتی وزرای محیط زیست اکو که در حاشیه مجمع محیط زیست ملل متحد در ژوئن 2014 در نایروبی کنیا برگزار شد مجموعه ای از اقدامات برای مقاوم سازی منطقه برای مقابله با با چالش های منطقه ای محیط زیستی تدوین شد.
دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی اکو اظهار داشت: پنجمین نشست وزرای محیط زیست که در دسامبر 2014 در استانبول برگزار شد رویدادی تاریخی بود که در آن حرکتی بلند مدت در سطح منطقه کلید زده شد و مجموعه ای از توصیه ها در آن مطرح گردید که سپس در اجلاس وزرای اکو در سندی موسوم «مجموعه اقلیمی اکو» و هماهنگ با مذاکرات در دست انجام جهانی در این موضوع تحت عنوان «بیانیه استانبول در خصوص تغییر اقلیم و اقتصاد سبز در زمینه توسعه پایدار» به تصویب رسید.
وی گفت: اکو همچنین با برگزاری نشست هماهنگی در حاشیه بیست و یکمین کنفرانس اعضای چارچوب کنوانسیون تغییرات اقلیمی ملل متحد (UNFCCC) چالش های امروزین اقلیمی منطقه را مورد بحث قرار داد که در آن با دستیابی به درکی مشترک دربارۀ نیاز به اقدامات و گفتگوهای منطقه ای برای مقابله با تأثیرات منفی تغییرات اقلیمی در منطقه اکو مورد توافق قرار گرفت.
وی ادامه داد: دبیرخانه اکو در تعاملی گسترده تر با برنامه محیط زیست ملل متحد اخیرا به عنوان عضو ناظر برای شرکت و همکاری در جلسات مجمع محیط زیست ملل متحد و نهادهای مرتبط با آن نیز دعوت شده است.
وی یادآور شد:قابل انکار نیست که فرایند جهانی اقلیمی بدون وجود فرایند تمصیم گیری مستحکم و دانش بنیان در سطوح سیاسی و فنی نمیتواند جامع و هدفمند باشد.
آکچا گفت: پنجمین گزارش ارزیابی هیأت بین الدولی تغییرات اقلیمی (IPCC) چشم انداز جامع و همه جانبه علمی، فنی و اقتصادی اجتماعی در خصوص تغییرات اقلیمی ارائه نموده و برخی از خلأهای اطلاعاتی به خصوص در موضوعات نوظهوری مانند رابطه میان تغییر اقلیم و بیابان زایی، تغییرات بالندگی و روند خشکسالی در این گزارش شناسایی شده است.
وی افزود: برجسته سازی این یافته ها میتواند توجیه علمی قدرتمندی را برای متقاعد سازی تصمیم گیرندگان و نهادهای مالی بین المللی فعال در زمینه تغییرات اقلیمی جهت تداوم حمات آنها در پوشش دهی خلأهای اطلاعاتی در اختیار قرار دهد.
وی ادامه داد: این موضوع به خصوص در راستای تلاش های اخیر دبیرخانه اکو با همکاری انستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو برای تدوین پیشنهاد یک پروژه منطقه ای برای مبارزه با بیابان زایی با تأکید بر مسأله گرد و غبار و طوفان های شن قابل پیگیری است.
آکچا گفت: شفافیت داده های علمی شامل اطلاعات در خصوص مسیرهای انتشار، سهم بالقوه اکوسیستم های ساحلی و خشکی در بودجه جهانی و منطقه ای کربن، نقشه الگوهای جهانی منابع کربن و انتشار بالقوه می تواند نقش قابل توجهی در برطرف نمودن عدم قطعیت ها، پر کردن خلأهای علمی، و افزایش درک ملی و بین مرزی از موضوعات اقلیمی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با نگاهی دوباره به گستره منطق های این موضوع میتواند در سطح منطقه ای در چارچوب توانائی های سازمانی اکو و نهادهای مرتبط با آن مانند انستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو و از طریق معرفی پیشرفت های روش شناسی و ترویج پژوهش و مطالعات پایه برای حمایت از درک علمی و پایش و مدیریت بلند مدت قابل دستیابی باشد.
آکچا افزود: واضح است که سرانجام زمان برای گزار از الگوی توسعه که تمرکز آن تنها بر نرخ رشد اقتصادی قرار دارد به الگویی که کیفیت رشد جامع و پایدار را در بر گرفته و به خلق ثروت مشترک، پیشرفت اجتماعی و پایداری محیط زیستی منتهی خواهد شد فرا رسیده است.
وی اظهار داشت: ذینفعان در سراسر جهان به دنبال یافتن زمینه ای مشترک برای اجرای دستور کار توسعه پس از 2015 هستند که همه جنبه های توسعه پایدار که در مجموعه اهداف توسعه پایدار ترسیم شده است را در بر گیرد.
وی تصریح کرد: بر این باور هستم که منطقه اکو میتواند نقش مهمی در پیشبرد و اجرای دستور کار توسعه پس از سال 2015 و اهداف توسعه پایدار از طریق ارتباطات سازمانی و رویکرد منطقه ای داشته باشد.
دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی اکو گفت: دبیرخانه از هیچ تلاشی برای اجرای کامل شرح وظایف خود در همکاری محیط زیستی و گرمایش جهانی فروگذار نخواهد کرد.ک/2
6156/1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 13:21

به گزارش ایرنا، خلیل ابراهیم آکچا عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز انستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو و دانشکده محیط زیست کشور واقع در کرج در جمع خبرنگاران، افزود: اکو در چارچوب دستور کار توسعه پایدار بین المللی عمل می کند و در سطح جهانی نیز تلاش می کند این امر هرچه سریعتر نهایی شود.
وی اظهار داشت: سازمان اکو در تصویب این دستور کار تلاش و کمک می کند و در تلاش است اطلاعاتی از وضعیت محیط زیست کشورها گردآوری کرده و آنها را تجزیه و تحلیل کند و نشست های مختلفی هم در این خصوص در سطح منطقه، سطح وزرا و سطح کارشناسی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: همچنین پروژه های مختلفی جهت ظرفیت سازی در کشورها از طریق جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده ها در سازمان اکو انجام می شود.
** تبدیل انیستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو به موسسه رسمی اکوئی
آکچا دلیل سفر خود به استان البرز را حضور در انستیتو علوم فناوری محیط زیست اکو که در دانشکده محیط زیست کشور قرار دارد عنوان کرد و افزود: این انستیتو یکی از موسسات وابسته به سازمان اکو است و ما در حال طی کردن مراحل نهائی عضویت تبدیل شدن این انیستیتو به یک موسسه رسمی اکوئی هستیم.
وی گفت: این انستیتو به دبیرخانه اکو در اجرای برنامه اقدام محیط زیستی اکو و سیاست ها و پروژه های محیط زیستی این سازمان کمک می کند.
دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی اکو اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با مسئولین این انیستیتو در خصوص اقدامات همکاری مشترک و فرایند کار مشترک در زمینه محیط زیست همفکری و همکاری کنیم.
وی گفت: از جمله اقدامات مشترک محیط زیستی دراین سازمان را تصویب طرح مبارزه با بیابانزائی در سطح منطقه اکو دانست که روز گذشته به تصویب رسیده است که در خصوص نحوه ی اجرای این پروژه و اقدامات مشترک تصمیماتی با همفکری این انیستیتو اتخاذ می شود.
***دربارۀ انستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو
در پی پیشنهاد دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل کالج محیط زیست در جریان دومین اجلاس وزرای محیط زیست اکو در استانبول در سال 2004، کارگروهی متشکل از نمایندگان دولتهای جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و پاکستان با همکاری دبیرخانۀ سازمان همکاریهای اقتصادی اکو جهت بررسی این موضوع تشکیل شد.
در حد فاصل سالهای 2005 تا 2006 این کارگروه در سه نوبت در شهرهای تهران، اسلام آباد و آنکارا تشکیل جلسه داد و امکانات سه کشور را برای میزبانی یک مؤسسه آموزشی در زمینه محیط زیست مورد بررسی قرار داد.
همچنین دبیرخانه اکو از کشورهای عضو درخواست نمود اطلاعات مربوطه به نهادهای آموزشی محیط زیست خود را در اختیار دبیرخانه قرار دهند که 5 کشور این اطلاعات را به دبیرخانه ارائه نمودند. ک/2
6156/1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 13:21

به گزارش ایرنا،در این نشست که عصر دوشنبه در فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد،وضعیت گردشگری و خدمات نوروزی در این شهرستان بررسی شد.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: این شهرستان همه ساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از گردشگران و بویژه میهمانان نوروزی است.
ابوالقاسم پالیزگیر اظهار داشت: براین اساس برای خدمات رسانی به میهمانان نوروزی نیاز به همکاری و همراهی دستگاه های دارد.
وی افزود: با توجه به نقاط قوت و ضعف سال های قبل، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی امسال با مساعی همه دستگاه های ذیربط اقدام خواهد شد.
وی گفت: باید توجه ویژه ای به امکانات امداد جاده ای شود که در این راستا پلیس 110، پلیس راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر، شهرداری ها، دهیاری ها و آتش نشانی آمادگی لازم را برای خدمات رسانی بهتر در صورت بروز مشکل داشته باشند.
فرماندار با تاکید بر ارتقای امکانات مدارس برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و نظارت بهداشت بر خدمات پذیرایی و رستوران ها تصریح کرد: باید در این ایام با نوبت بندی صنف ها و نانوایان مشکلات مسافران را به حداقل برسانیم.
وی از تشکیل کمیته های دهگانه خدمات نوروزی در ساوجبلاغ خبر داد وگفت: دراین جلسه احکام مسئولین کمیته ها صادر وبه مدیران ابلاغ شد تا هرچه سریعتر فعال شوند.
پالیزگیر افزود:درایام تعطیلات نوروز30 پایگاه امداد ونجات جاده ای وهوایی برای ارائه خدمات مطلوب درسطح شهرستان مستقر خواهند شد.
وی افزود:به همین منظور هم 10 نماز خانه بین راهی تنظیف وآماده خدمات رسانی به مسافران درنظرگرفته شده است.
شهرستان 250 هزارنفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.ک/3
6155

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 138 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 6:51

به گزارش ایرنا،عباس علی آبادی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید رئیس جمهوری کشور غنا و هیات همراه از شرکت مهندسی و ساخت توربین گازی و پارس ژنراتور و ابسته به گروه صنعتی مپنا درفردیس البرز درجمع خبرنگاران افزود: تاکنون این گروه صنعتی پروژه های مختلفی در کشورهای سنگال،نیجر و نیجریه اجرا کرده است.
وی گفت: اکنون نیز پروژه 50 مگاواتی تامین برق در کشور بنین در همسایگی غنا توسط گروه صنعتی مپنا در دست اجرا است.
علی آبادی اظهار داشت: همچنین پروژه های تامین برق در کشورهای همسایه شمالی الجزایر در دست اقدام داریم .
وی از اجرای پروژه های نیروگاهی در کشورهای عراق ،سوریه و پاکستان از دیگر همکاری های جهانی گروه صنعتی مپنا نام برد و
و گفت : تاکنون دو نیروگاه در کشور عمان احداث کرده ایم.
وی اظهار داشت: هچنین بستر تولید سه هزار مگاوات برق در عراق توسط گروه صنعتی مپنا ایجاد شده و در کشور اندونزی در شرق آسیا یک پروژه مشترک بازسازی توربین اجرا شده است.
این مسئول گفت: در زمان حاضر کشور غنا مشکلاتی در زمینه تولید برق دارد و گروه مپنا در این زمینه می تواند همکاری کند.
مدیر عامل گروه صنعتی مپنا ادامه داد : کشور غنا حدود دوهزار و 500 مگاوات نیروگاه برق دارد و طبق برنامه ریزی قرار است تا این ظرفیت را به پنج هزار مگاوات افزایش دهند.
وی گفت: گروه صنعتی مپنا طبق قرار داد در بخش تولید برق در نیروگاه های حرارتی و تجدید پذیر بادی و آبی با کشور غنا همکاری خواهد کرد.
شرکت مهندسی و ساخت توربین گازی و پارس ژنراتور وابسته به گروه صنعتی مپنا در شهرستان فردیس مستقر است.
رئیس جمهوری کشور آفریقایی غنا عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه های گروه صنعتی مپنا در فردیس استان البرز، پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران را در دوران تحریم شگفت آور توصیف کرد.ک/3
7413/ 6155

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 114 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 6:51

عباس صفری شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش پراکنده برف از ساعاتی پیش در محور کرج - چالوس آغاز شده که برای پیشگیری از حوادث رانندگی، حرکت با سرعت مناسب در این محور ضروری است.
وی با بیان اینکه تیم های راهداری اکنون در محور کرج - چالوس آماده خدمات رسانی هستند، گفت: از رانندگان انتظار می رود با خود زنجیر چرخ ، سوخت کافی ، پوشاک گرم و مواد غذایی همراه داشته باشند.
صفری اظهار کرد: توقف در تونل های جاده کرج - چالوس در زمان بارش برف برای بستن زنجیر چرخ ، خطرآفرین است و رانندگان از این اقدام جدا' خودداری کنند.
از 175 کیلومتر مسافت کرج - چالوس نیمی از آن در حوزه استحفاظی البرز قرار دارد.ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 110 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 6:51

به گزارش ایرنا، در این نشست که عصر یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، فرماندار کرج و رئیس حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و بخش آسارا دراین نشست با اعلام اینکه تلاش های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه انجام گرفته است، گفت: دراین فضا با تلاش برای همدلی بیشتر و رعایت قانون به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه هستیم.
محمد تقی ایرانی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت هرچه بیشتر افزود: امروز روز تبادل جناح ها نیست باید برجام دو را با وفاق و همدلی بوجود آورد.
وی ادامه داد: بنابراین نباید با صندوق های رای قهر کرد و انتخابات پیش رو نمای وحدت و رقابت براساس قانون بوده و داوطلبان باید درتمام مسیرانتخابات رعایت اخلاق را مد نظر قرار دهند .
فرماندار کرج با اشاره به فرآینده شکل گیری انتخابات از زمان نام نویسی داوطلبان در این حوزه انتخابیه افزود: 5نفر از حوزه های انتخابیه ورامین،تهران و اصفهان درخواست انتقال به کرج و سه نفر از کرج درخواست انتقال به حوزه های ساوجبلاغ و نهاوند را داشتند.
وی تاکید کرد: کوچکترین فعالیت و رفتارداوطلبان انتخاباتی ثبت می شود تکالیف ارائه شده و همه باید درسال همدلی و همزبانی دولت که پیروزی برجام را پشت سرنهادیم درشرایط پسا برجام با تکیه براقتصاد مقاومتی حرکت کنیم .
ایرانی گفت: براین اساس باید هرچه بیشتر به ظرفیت های درونی توجه داشت و همه در انتخابات پیش رو آزمایش می شویم .
فرماندار ساوجبلاغ نیزدرادامه با تاکید بر برگزاری انتخابات باشکوه افزود: هیات های اجرایی براساس قانون به وظایف خود عمل کرده اند از 285 شعبه اخذرای دراین شهرستان 225 شعبه ثابت بوده ،60شعبه سیار و 144شعبه شهری، 141 شعبه روستایی است.
ابوالقاسم پالیزگیر خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخاباتی به تمام وظایف خود در زمینه انتخابات و تبلیغات آگاه هستند باید نسبت به معرفی شماره تلفن و آدرس خود به حوزه های انتخابیه عمل کنند .
وی تاکید کرد: داوطلبان باید از طرح مباحث تنش زا در تبلیغات خودداری کنند و برخی از مباحث مانند تقسیمات کشوری ،مباحث قومی و قبیله ای دراین زمینه جای طرح ندارد و رصد می شود.
پالیزگیرادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده و انتظار می رود درسال همدلی و همزبانی ملت و دولت شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم .
8029/1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 6:03

آیت الله محمد مهدی میرباقری عصر یکشنبه در همایش رهروان زینب، فداییان رهبر در مسجد جامع رجایی شهر، افزود: برغم تلاش های غربی ها، مسلمانان الگویی واقعی چون حضرت زینب (س) دارند.
وی با اشاره به اهداف غرب مبنی بر الگوسازی برای جهان اسلام، افزود: این الگوسازی ها تا کنون نتیجه بخش نبوده است.
این نامزد نمایندگی مجلس خبرگان با اشاره به اینکه حقیقت بندگی رسیدن به مقام رضا است، افزود: در بزرگترین ابتلاء عالم که عاشورا است، حضرت زینب (س) در مقام رضا قرار داشت.
وی ضمن تبیین مراحل سیر مومنان که شامل زهد، یقین و رضا است، ادامه داد: زینب کبری (س) زیر بار مصیبت، هنگامی که به عنوان اسیر در مجلس ابن زیاد حضور پیدا کرد و از او پرسیده شد، دیدی خدا با بردارت چه کرد؟ پاسخ داد که من در کار خدا جز زیبایی ندیدم و این همان رسیدن به کمال معرفت و رضا است.
آیت الله میرباقری گفت: وجود مقدسی که در بطن بلا قرار می گیرد و در اوج معرفت، بصیرت و آگاهی زیبایی ها را می بیند، باید الگوی مومنان باشد.
نامزد نمایندگی خبرگان رهبری، اظهار کرد: اکنون با توجه به ناآرامی هایی که در اقصی نقاط جهان مشاهده می شود، دشمن در لباس بشردوستانه سعی در درست جلوه دادن اهداف خود دارد، ولی مردم باید بصیر و آگاه بوده و فریب چنین نقاب هایی را نخورند.
وی گفت: مسلمانان نیازی به الگوهای مجازی و غیر واقعی ندارند، چرا که قهرمانان حقیقی همچون زینب کبری (س) را داشته و با نگاهی عمیق به زندگی این وجود مقدس درس های فراوانی می گیرند.
1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 6:03

سرهنگ رضا اکبری شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا، افزود:این حادثه عصر یکشنبه در منطقه ری زمین درکیلومتر 37 جاده کرج - چالوس رخ داد.
وی اضافه کرد: براثر ریزش سنگ و خاک دراین منطقه روی دو خودرو که در حاشیه جاده پارک کرده بودند، خساراتی وارد شد.
رئیس پلیس راه البرز گفت : این ریزش تلفات جانی نداشته و به جاده نیز هیچ خسارتی وارد نکرده است.
اکبری خاطرنشان کرد: این ریزش در حاشیه جاده بوده که بلافاصله ماموران راهداری نسبت به پاکسازی آن اقدام کردند.
این مسئول از رانندگان خواست خودروهای خودررادرحاشیه جاده که خطر ریزش کوه یا بهمن وجود دارد پارک نکنند.
استان البرز دارای یک هزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان، 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
جاده کرج - چالوس 160 کیلومتر مسافت دارد که نیمی از آن در استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است.
2098/1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 6:03

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا حیدری عصر شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان البرز، افزود: پیشنهاد می شود که این موضوع در استان البرز اجرایی شود.
وی با اشاره به جنگ تحمیلی و مورد هجوم قرار گرفتن 61 شهر و 4 هزار روستا در سراسر کشور، اظهار داشت: با توجه به تجربیات آن دوران باید به مبانی پدافند غیرعامل پرداخته و بسترهای بروز بحران در مواقع اضطرار را شناسایی کرد.
وی با تاکید بر اینکه دفاع غیرعامل مجموعه اقدامات غیر مسلحانه برای کاهش آسیب پذیری است، ادامه داد: اگر در سراسر شهرها و استان های کشور پدافند غیر عامل به درستی اجرایی شود، از بسیاری مخاطراتی که در آینده بسترساز بروز بحران هستند، جلوگیری می کند.
حیدری یکی از اصلی ترین برنامه های پدافند غیرعامل را مصونیت بخشی دانست و گفت: در این خصوص از وجود مدیران و مردم حفاظت می شود، حفظ امنیت مردم که امری اجتناب ناپذیر است ولی در شرایط اضطرار مدیران نیز باید برای مدیریت بحران از خطرات مصون بمانند.
وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل باید در ذات تمامی پروژه ها باشد، اظهار کرد: اگر الزامات پدافند غیر عامل به درستی اجرایی شود، در تمامی ابعاد ثمر بخش خواهد بود، از طرفی قوانین مربوط به این بخش که در 13 بند ابلاغ شده است، اگر در طرح ها و برنامه های دستگاه ها رعایت نشود، سازمان برنامه ریزی می تواند با تخصیص بودجه موافقت نکند.
وی با تاکید بر اهداف این سازمان در کشور، اضافه کرد: صیانت از سرمایه انسانی اعم از حفظ جان انسان ها و کاهش تلفات در شرایط اضطرار و بحران، همچنین پایدارسازی در برابر تهدیدات ومناسب سازی زیرساخت ها به منظورکاهش آسیب پذیری ازاهداف پدافند غیر عامل محسوب می شود.
سردار حیدری عنوان کرد: نقاط آسیب پذیر باید شناسایی و برطرف شده و اگر تهدیدی صورت گرفت، بررسی و رفع شود، از طرفی با توجه به اینکه تهدیدات نوین هر روز به شیوه های مختلف بروز پیدا می کنند، ضرورت ایجاد پدافند سایبری در شهرها و استان ها محسوس است.
وی تصریح کرد: استان البرز به دلیل همجواری با پایتخت، تراکم بالای جمعیت و تعدد صنایع، از حساسیت بالایی برای کشور برخوردار است، بنابراین باید اقدامات لازم برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی صورت گیرد.
معاون پدافند غیر عامل کشور، با اشاره به لزوم آموزش به اقشار مختلف جامعه، افزود: آموزش و فرهنگ سازی نقش بسزایی در کنترل و کاهش تهدیدها و آسیب ها دارد، بنابراین برای آموزش مدیران و کارشناسان یک کلاس آموزشی دو روزه به صورت تخصصی از سوی پدافند غیر عامل کشور برگزار می شود.
1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 4:57

به گزارش ایرنا، سید حمید طهائی عصر شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان البرز که با حضور سردار غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار می شد، افزود: اعتبارات ویژه برای مشکلات البرز نیاز است.
طهائی با اشاره به نقش انکار ناپذیر مردم در پیشگیری و مقابله با حوادث، افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف جامعه بیانگر این موضوع است که همواره برای حمایت از برنامه های دولت آمادگی لازم را دارند، بنابراین باید از این ظرفیت عظیم بهره برد.
وی ادامه داد: مصدایق بسیاری از پدافند غیرعامل در استان البرز مشهود است، از این رو باید با اختصاص بودجه به تجهیز این بخش برای پیشگیری از حوادث احتمالی کمک کرد.
طهائی با اشاره به اهمیت تمامی ابعاد و مباحث مربوط به پدافند غیر عامل، گفت: تمامی موارد یاد شده در جلسه باید در زیر مجموعه کارگروه های مختلف استان مورد بررسی قرار گیرند، همچنین نیم تا 2 درصد اعتبارات دستگاه ها نیز به پدافند غیر عامل اختصاص پیدا می کند.
1535

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 4:57

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی فرد شامگاه شنبه در نطق انتخاباتی تلویزیونی خود که از سیمای استان البرز پخش شد، پس از بیان زندگینامه و تحصیلات خود ، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و حضور یکپارچه مردم در صحنه ها را برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی ضروری دانست.
وی ادامه داد: به اعتقاد من باید در بعد سیاسی ، اجتماعی و اخلاقی همواره برقواعدی که مورد رضایت حق تعالی است عمل کرد که این روش و قاعده را هر کس عمل کند، پیروز می شود.
رحمانی فرد گفت: گروه ها و تشکل ها اگر این قاعده را عمل کنند، دشمن یکدیگر نمی شوند و اگر تشکل ها بخواهند به حیات خود ادامه دهند باید خوبی های یکدیگر را ببینند.
وی اظهار داشت: اگر بنا شود به یکدیگراهانت کنیم، پیروز نمی شویم زیرا پیوستگی جامعه به این است که خوبی ها را ببینیم و از بدی ها چشم بپوشیم .
این نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که البته اگر کسی دشمن نظام و انقلاب اسلامی بود در این جا مساله دیگر فرق می کند و باید تبری جست.
وی بیان داشت: با دشمنان ولایت باید دشمن بود که این شیوه اخلاقی و سیاسی خوبی است و ما تجربه کرده ایم و امیدواریم در زمان انتخابات محسنات افراد در چشم مردم باشد نه بدی ها و در پایان محبت ایجاد شود.
حجت الاسلام والمسلمین رحمانی فرد گفت: ما باید کاری کنیم که مردم بیشتر پای صندوق ها بیایند تا جرات مسئولان در خدمات دهی به جامعه بیشتر شود و رهبری تقویت شود و دوره انتخابات را بر این اساس طی خواهیم کرد.
وی به تبیین جایگاه مجلس خبرگان رهبری پرداخت و افزود: وظیفه اصلی این مجلس حراست و پاسداری از نظام ولایت است ، خبرگان منبع تعیین ولایت است نه منبع نصب ولایت.
این نامزد انتخاباتی مجلس خبرگان گفت: رسالت این مجلس کشف و تعیین ولی فقیه مناسب برای رهبری حکومت اسلامی است.
وی اظهار داشت: این جایگاه بزرگی است که به خبرگان واگذار شده است و خبرگان رهبری جایگاهشان حاکم کردن نظام فقاهتی بر نظام و مملکت است که اگر حاکم شود هیچ کس از اینکه مالیات بدهد ناراحت نمی شود.
حجت الاسلام رحمانی فرد، شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را امری ضروری و واجب دانست.
وی ادامه داد: امروزپیشرفت هایی که درابعاد نظامی، صنعتی و علمی توسط فرزندان انقلاب به دست آمده ، همه آنها عزت و بزرگی است که در پرتو نظام ولایت فقیه صورت گرفته است.
رحمانی فرد گفت: از نگاه دیگر نظام اسلامی، دشمن دارد و دشمن درحال توطئه است.
وی افزود: دشمنی که نه به عقل،منطق،شرافت،اخلاق و نه به دین و مسلک تورات و انجیل معتقد است باید خود را در مقابل آن تقویت کرد.
این نامزد مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن باید بداند که ما همه با هم هستیم و می توانیم در برابر او بایستیم.
وی تنها راه مقابله با دشمن را زور دانست و افزود: بهترین شکل نشان دادن قدرت به دشمن بسیج عمومی شرکت همه آحاد مردم در انتخابات است.
وی اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم درعرصه های مختلف مانند راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس موجب ناکام ماندن دشمن در اجرای توطئه ها می شود.
وی با اشاره به وضعیت کشور در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در آن دوران تمام امور کشور از جمله فرهنگ ، سیاست و ارتش توسط دشمنان اداره می شد اما اکنون انقلاب اسلامی برای ما عزت آفرین شده است.
حجت الاسلام رحمانی فرد افزود: از مردم استان البرز انتظار می رود همچون کوه البرز با قامتی برافراشته و حضور در تمام صحنه ها برای همه استان های ایران اسلامی الگو باشند.
در حوزه انتخابیه استان البرز شش نامزد انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری برای کسب اکثریت آرای مردم رقابت دارند.
البرز برای نخستین بار پس از تبدیل به استان، دارای دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.
انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان در روز هفتم اسفند ماه برگزار می شود.ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت: 4:57

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تاکید بر اینکه وحدت مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دار خواهد بود، افزود: مردم ایران در هفتم اسفند ماه در پای صندوق های رای نیز این گونه عمل خواهند کرد و وحدت و صلابت خود را دوباره به نمایش می گذارند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال پیام های زیادی به همراه داشت، تصریح کرد: پیام صریح راهپیمایی امسال مردم انقلابی ایران انزجار از آمریکا بود.
امام جمعه کرج ادامه داد: مردم در راهپیمایی یوم الله22 بهمن از مسئولان خواستند هرگز به فکر ارتباط با آمریکا نباشند و به صراحت اعلام کردند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
وی افزود: مردم انقلابی ایران در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن خطاب به استکبار جهانی اعلام کردند که ایرانیان در مسیر عزت و اقتدار خود زیربار هیچ زور و تحقیری نخواهند رفت و با آن مقابله خواهند کرد.
وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اخلاق و ادب را از شاخصه های نامزدهای انتخاباتی برشمرد و اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی برای رسیدن به جایگاه نمایندگی به بیان توانایی های خود اتکا کنند نه به دروغ و تخریب دیگران.
امام جمعه کرج خطاب به نامزدهایی که می دانند رای کمی دارند گفت: نامزدهایی که رای کم دارند فرصت را برای نامزدهای توانمندتر فراهم کنند و بگذارنند افراد تواناتر رای بیاورند.
وی ادامه داد: مردم باید برای انتخاب نامزدهای مورد نظر خود به سوابق و عملکرد گذشته آن ها توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز یکی از شاخصه های مهم نامزدهای انتخاباتی را پاک دستی آنان دانست و تصریح کرد: مردم نباید نامزدی که در مقابل بیان حق سکوت می کند انتخاب کنند بلکه باید به صلاحیت و لیاقت نامزدها رای دهند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر یونان با ایشان اظهار داشت: مقام معظم رهبری مشکل کنونی اروپا را پیروی کورکورانه کشورهای این قاره از آمریکا دانست.

***اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور
حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی بیان داشت: همه ی مسئولان باید در مسیر اشتغال جوانان و برطرف نمودن مشکلات مردم قدم بردارند و توجه مسئولان به راه حل های داخلی باشد نه نگاه به خارج.
وی تاکید کرد: مدیریت صحیح در کشور نگاه به توانایی های داخلی و دوری از نگاه و توجه به بیرون است.
امام جمعه کرج گفت: مسئولان کشور باید به جای واردات کالا و محصولات خارجی نگاه خود را به تولید و توانمندی های داخلی معطوف نمایند و با توجه به رفع تحریم ها فکر نکنند که باید درب بازار داخلی را به سوی تولیدات خارجی باز کنند.

***مراقب جنگ نرم دشمن باشیم
حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ادامه جنگ نرم دشمن در کشور، اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب ما باید تمام توانایی های خود را تقویت کرده و به ویژه در زمینه جنگ نرم بیشتر مراقبت کنیم و در این راه باید تفکر انقلابی خود را تقویت نماییم.
وی ادامه داد: کسی که با فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) رشد کرده در مصائب و مشکلات مانند حضرت زینب (س) عمل می کند.

***حضرت زینب (س) الگوی تمام زنان جامعه
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران از اقشار زحمت کش و خدوم جامعه ما هستند که با امکانات کم تلاش های فراوانی برای بهبود بیماران می کنند.
وی با اشاره به برخی مشکلات پرستاران در جامعه ، بیان داشت: مسئولان کشور به ویژه مدیران استانی باید توجه ویژه ای به رفع مشکلات پرستاران کنند.
وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) برای جامعه انسانی و اسلامی الگوست، تاکید کرد: آن حضرت در مقابل استکبار زمان ایستاد و قدمی عقب ننشست زیرا دشمن شناسی حضرت زینب کبری(س ) در حد اعلا بود.
وی ادامه داد: تربیت شوندگان در مکتب حضرت زینب (س) این گونه هستند و هرگز در مقابل دشمن عقب نشینی نمی کنند.
امام جمعه کرج در همین زمینه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، کسی که از دشمنان غافل می شود هیچ گاه مورد تمجید مردم قرار نمی گیرند و این درسی است که ما از مکتب امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) می گیریم.
وی ادامه داد: خطابه های حضرت زینب (س) در کاخ ظلمت نشان می دهد که ما باید در مقابل ظلم و زور بایستیم.
امام جمعه کرج با بیان اینکه بانوان جامعه اسلامی مانند حضرت زینب (س) باید عفاف خود را در جامعه حفظ کنند، اظهار داشت: زنان ایرانی در همه ی صحنه ها حاضرند و از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

***مدیران جامعه اسلامی از اشرافی گری پرهیز کنند
نماینده ولی فقیه در استان البرز با یادآوری این نکته که حضرت علی (ع) بر پرهیز از اشرافی گری مدیران جامعه تاکید داشتند، بیان داشت: در جامعه اسلامی همه باید از اشرافی گری و تجمل گرایی پرهیز کنیم .
وی ادامه داد: این امر برای مدیران جامعه مصداق بیشتری دارد و در جامعه اسلامی باید بر اعمال کارگزاران در این زمینه نظارت و دقت بیشتری شود.
حسینی همدانی با بیان اینکه امام علی (ع) اجازه نمی داد کسی از اطرافیانش به تجمل گرائی مبتلا شود، گفت: در جامعه اسلامی باید از تعدی به بیت المال از سوی هرکسی به ویژه کارگزاران در جامعه اسلامی جلوگیری کرد.
وی با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی نباید اسراف و تبذیر باشد، تصریح کرد: اگر در جامعه اسلامی ما، مسئولان به سمت اشرافی گری و تجمل گرائی بروند مسیر انقلاب اسلامی تغییر خواهد کرد.
امام جمعه کرج ادامه داد: اسراف و تبذیر با روح اسلام همخوانی ندارد ولی ما متاسفانه در برخی از جلسات شاهد آن هستیم که اسراف و تبذیر می شود که این مساله با اصل اسلام به هیچ عنوان همخوانی ندارد.
وی اظهار داشت: اهل تقوا از هدایت های قرآن بهره مند هستند و هرگز نگاه آنان دید تشریفاتی به قرآن و دستورات آن نیست.
وی با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) در خصوص عمل به
قرآن، بیان کرد: هر کس قرآن را بیاموزد و به آن عمل نکند مورد
خشم خدا قرار می گیرد و مصیبت ما زمانی است که غیر مسلمانان به دستورات قرآن عمل کنند ولی مسلمانان به آن عمل نکنند.ک/2
6156/ 6155

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 113 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 3:58

به گزارش ایرنا از استانداری البرز، حجت اله ملاصالحی روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: لیست احراز صلاحیت شدگان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان البرز از سوی وزارت کشور به صورت رسمی اعلام شده است و شش نامزد برای رقابت انتخاباتی آماده شده اند.
وی در خصوص انتشار خبر استعفاء یکی از نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، گفت: اظهار شفاهی برخی کاندیداها در روزهای اخیر موجب بروز گمانه زنی هایی شده بود، اما تا این ساعت، هیچ موردی به صورت کتبی به حوزه انتخابیه استان البرز گزارش نشده است و طبق قانون هر نامزدی که قصد خروج از رقابت انتخاباتی را داشته باشد باید کتباً اعلام انصراف کند.
رقابت بین نامزدهای پنجمین دوره خبرگان رهبری در استان البرز، بین شش نفر، از روز گذشته آغاز شده است.
استان البرز برای نخستین بار پس از شکل گیری، 2 نماینده مستقل در مجلس خبرگان رهبری خواهد داشت.

انتهای پیام /*

- - , .

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 116 تاريخ : شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 3:58